エンゲージリング

昨年のことになりますが、エンゲージリングをつくらせていただきました。プロポーズの日をリングの内側へ刻印という彼からのサプライズで、彼女へはリングをつくることもプロポーズをすることも内緒!
リングが仕上がった後も、うまくお渡しできたか私たちもドキドキでした。



その後、プロポーズも無事に成功とお二人からご報告いただきました。
こちらもたくさん幸せをいただきました。

YくんYちゃん、末永くお幸せに!


It became last year, but we made an engage ring.
By a surprise from him, We carved a seal to the inside of the ring on the day of the proposal.Of course it was secret to propose to her.After a ring was completed, he was able to hand a ring to her well, or we were throbs.

There was a report from them afterwards when a proposal succeeded safely.They gave a lot of happiness to us, too.

We wish you a life-long happiness!